سردار حسن زاده:

پاسداری از انقلاب مستلزم عمل انقلابی به موقع است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، یکی از لوازم اساسی حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی را عمل انقلابی به موقع برشمرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۲۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با حضور در تيپ 12 از تلاشهاي 30 ساله ابوالفضل پريمي جانشين تيپ 12 وهمچنين جمعي ديگر از نيروها  تقدير كرد.

در اين مراسم سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد  (عج) استان سمنان با اشاره به پاسداري به عنوان يك رسالت و يك سعادت براي  پاسداران گفت:امروز نقش يك پاسدار چه در زمينه رزمي  و چه در زمينه فرهنگي و اجتماعي نقشي بي بديل است كه همگان به آن اذعان دارند.

وي تصريح كرد: همواره جامعه اسلامي دچار سنگ اندازيهايي از طرف دشمنان و گاهي دوستان نا آگاه بوده است كه مصاديق آن از زمان پيامبر اكرم (ص) و مولاي متقيان علي (ع) مشهود است، لذا وقتي اين موارد را به زمان امام خمینی (ره) تعميم مي دهيم مي بينيم كه نزديكترين ياران امام در گردنه هاي سخت دچار تزلزل شدندو فقط آنهايي كه بصيرت داشتند وانقلاب را براي انقلاب  مي خواستند محكم و استوار در راه ماندند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به  توطئه ها و تهدیدات دشمنان در زمان حال خاطرنشان كرد: هنوز دشمني ها با نظام وانقلاب ادامه دارد،اما با اين تفاوت كه امروز تعيين كننده زمين مبارزه و نحوه مواجهه،دشمنان نيستند واين جمهوري اسلامي ايران است كه به واسطه داشتن جوانان مؤمن وانقلابي دست بالا را در بسياري از پروژه هاي دشمنان دارد و اينطور نيست كه دشمنان بتوانند با خيال راحت نقشه هاي شومشان را اجرا كنند.

سردار حسن زاده خاطرنشان كرد: 40 سال از انقلاب ما مي گذرد و در اين مدت سختيها زيادي را متحمل شديم تا ايران را به جايگاه واقعي خود برسانيم؛ ايران به عنوان كشوري بزرگ با قابليتهاي متنوع و موقعيت ژئوپولتيكي ويژه و با داشتن مردمي بصير و آگاهامروز به يك قدرت منطقه اي و جهاني تبديل شده كه خار چشم دشمنان و مايه اميد دوستان است.

وی به حوادث اخير اشاره کرد و گفت: بااينكه كم لطفي و كم كاري بعضي دوستان در داخل  دل انسان را به درد مي آورد؛اماانقلاب اسلامی به مدد داشتن نيروهايي مؤمن وانقلابي مثل اين عزيزان كه سالها از زمان دفاع مقدس تا كنون  محكم ايستاده اند؛هرروز با صلابت تر در راه پياده كردن احكام اسلام  قدم بر مي دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: یکی از رسالت های مهم در برهه کنونی شناخت و معرفت نسبت به انقلاب  اسلامی، تهدیداتی که با آن مواجه است، شیوه های دشمنی دشمنان، راه های مقابله با دشمنان است و به ویژه این مهم متوجه جوانان است.

سردار حسن زاده تأکید کرد: باید عملی انقلابی و به موقع داشته باشیم تا انقلاب اسلامی را از تهدیدات دشمنان مصون و حفاظت کنیم و در حقیقت عمل انقلابی به موقع از لوازم و نیازهای اساسی حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

وی تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ اراده هاست و باید در جامعه تبیین شود که تنها راه شکست دشمنان این است که آنها را از رسیدن به اهداف شومشان مأیوس و ناامید کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: دشمنان می خواهد با بکارگیری تمام ظرفیت های ضد انقلاب، دشمنان و منافقان و استفاده از فشار روانی و سوء استفاده از مطالبات به حق مردم وحدت را در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه دار کنند؛ اما زهی خیال باطل که کور خوانده اند؛ چرا که ملت ایران بصیر، آگاه و گوش به ولی فقیه امام خامنه ای است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار