خبرهای داغ:
فرماندهی، مسئول نمایندگی و معاونت ها‌ی ناحیه درچه وشورای حوزه امام علی علیه السلام در راستای اعتلاء وتوانمندسازی پایگاه‌های مقاومت از دوپایگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۲۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، فرمانده، مسئول نمایندگی و مسئولین معاونت ها‌ی سپاه ناحیه درچه و شورای حوزه امام علی علیه السلام این ناحیه در راستای اعتلاء و توانمندسازی پایگاه‌های مقاومت از دو پایگاه بازدید کردند.
جناب سرهنگ منصوری، با حضور در دوپایگاه مقاومت شهید باهنر ومالک اشتر اصغرآباد ضمن تقدیر وتشکر از زحمات برادران بسیجی در ابتدا فلسفه حضور در محل پایگاه واهداف بازرسی محقق شده را این چنین بیان کرد که با توجه به اهداف ماموریتی بسیج در سال جاری که در غالب ۶ محور واگذار شده، اعضای شورای ناحیه در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که با حضور در محل پایگاه‌های مقاومت و برقراری ارتباط چهره به چهره ضمن بررسی معضلات و مشکلات و شنیدن پیشنهادات و انتقادات بسیجیان هدف بسیج یعنی اعتلاء و توانمندسازی پایگاه مقاومت را در این بازرسی دنبال نمایند.
ایشان گفت: در نظر داریم از تمامی پایگاه‌های خواهر وبرادر حوزه استحفاظی سپاه درچه بازرسی داشته باشیم و موضوع پیگیری گشت محله محور و ... را دنبال نماییم.
وی تصریح کرد: در این دیدار مسئولین معاونت‌ها با ارتباط چهره به چهره با بسیجیان هم قسمتی با هم اندیشی و تعامل و همکاری موانع احتمالی اجرای برنا مه‌ها را بررسی می‌کنند و چنانچه موردی بود که نیاز به ارجاع به سپاه ناحیه و یا حتی سپاه استان می‌باشد را پیگیری نمایند و تامرحله نهایی اتمام کار دنبال شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها