خبرهای داغ:
دبیر کمیته دانشجویی و اساتید کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی خبر داد
دبیر کمیته دانشجویی و اساتید کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی گفت: اجلاسیه دانشجویی، اساتید و طلاب کنگره شهدا چند روز قبل از اجلاسیه بزرگ کنگره شهدا با حضور بیش از 5 هزار دانشجو و طلبه در بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۹۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی در جمع خبرنگاران، توضیحاتی در باره کنگره ملی 2000 شهید استان خراسان جنوبی ارائه داد .

 مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه اجلاسیه دانشجویی، اساتید و طلاب کنگره شهدا چند روز قبل از اجلاسیه بزرگ کنگره شهدا با حضور بیش از 5 هزار دانشجو و طلبه در بیرجند برگزار خواهد شد، گفت: تاکنون جلسات متعددی برای این موضوع برگزار شده و بخش زیادی از کارها صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه سایت و کانال شهدای دانشجوی استان راه اندازی شده است، اظهارداشت: در زمینه جمع آوری آثار و خاطرات شهدا و تهیه گزارش و مستند از خانواده و اطرافیان شهدا بیش از 80 درصد کار انجام شده و تنها خانواده هایی باقی مانند که در حال حاضر در استان سکونت ندارند.

 دبیر کمیته دانشجویی و اساتید کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان 70 شهید دانشجو تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: کتاب شهدای شاخص دانشجوی استان که شهیدان «نوربخش و آتشدست» هستند، بعد از جمع آوری آثار شهدا، تجدید چاپ خواهد شد.

 صلاحی نصب تابلو و بنر در دانشگاها، نقاشی تمثال شهدا در دانشگاهها و اردوهای جهادی به همت دانشجویان دانشکده هنر، برگزاری مسابقات در فضای مجازی و تهیه فیلم از شهدای شاخص دانشجوی استان، برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت یاد شهدای دانشجو و پیاده روی و حک کردن عکس شهدای دانشجوی استان بر روی پیراهن دانشجویان جهادگر را از دیگر برنامه ها برای آماده سازی فضای ذهنی و جامعه برای برگزاری کنگره شهدای استان در حوزه دانشجویی عنوان کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها