بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان فراخوان چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت در بین اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۶۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با استعانت از خداوند بزرگ و استمداد از شهدای همیشه زنده تاریخ، به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران رسانه‌ای «چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت» را به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌کند.

شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر، معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت، تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا، هم‌اندیشی برای رفع موانع و کاستی‌های این حوزه رسانه‌ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه از اهداف این جشنواره اعلام شده است.

ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی از محور‌های این جشنواره عنوان شده که خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدای جمهوری اسلامی ایران و سیمای جمهوری اسلامی ایران بخش‌های جشنواره را شامل می‌شود.

در فراخوان این جشنواره فضای مجازی شامل رسانه‌های اجتماعی (سروش، بیسفون پلاس، گپ، آی گپ، بله، ایتا، اینستاگرام، لنزور و آپارات)، نرم‌افزار‌های رایانه‌ای (اپلیکیشن، لوح فشرده، بازی)، تارنما‌ها و محتوا‌های دیجیتالی (وب‌سایت، وبلاگ، پادکست، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه) اعلام شده است.

بخش ویژه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت شامل مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا است.

قالب‌های قابل بررسی در جشنواره نیز خبر و گزارش خبریف مصاحبه، مقاله و یادداشت و عکس و فیلم خبری است.

ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir ثبت نام کنند.

آثار دریافتی سراسری و استانی به صورت جداگانه توسط هیئت داوران و بر اساس شاخص‌های تخصصی از جمله دقت، کیفیت و... ارزیابی می‌شود.

در این جشنواره آثاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت که از تیرماه ۱۳۹۶ تا تیرماه ۱۳۹۷ تولید و منتشر شده باشند و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت کننده در جشنواره فقط می‌توانند در ۲ بخش شرکت و در هر بخش ۲ اثر از آثار خود را ارسال کنند.

زمان دریافت آثار از ۱۲ خرداد لغایت ۱۲ تیر سال جاری اعلام شده است و زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با مرداد ماه خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را یه نشانی تهران – خیابان آیت ا... طالقانی- خیابان ملک‌الشعرا بهار (شمالی) – پلاک ۵ – ساختمان شهید سلیمانی - طبقه اول – اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران – دبیرخانه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت ارسال و یا با شماره تلفن ۴۲۹۷۸۱۶۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات