مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دومین جلسه ستاد غدیرخم این شهرستان نیز با تاکید بر ضرورت تبیین جایگاه ولایت در جامعه، ولایت فقیه را رکن جدایی ناپذیر از انقلاب و حکومت اسلامی عنوان کرده و اقتدار، قدرت و پیش روندگی انقلاب اسلامی را به برکت وجود آن دانست.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۳۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه امروز هجمه اصلی حملات دشمن بر روی ولایت و امامت است، ولایت فقیه را استمرار رسالت پایمبر(ص) و ائمه اطهار(ع) خواند.

 وی افزود: ولایت فقیه نعمتی عظمی و عطیه ای الهی است و هر کس از خط و خطوط ترسیمی ولایت خود را کنار کشد، شکست دنیوی و عذاب اخروی را متحمل خواهد شد.

ولایت فقیه رکن جدایی ناپذیر و عامل اقتدار انقلاب است

   حجت الاسلام امیرنژاد گفت: کار برای ولایت و دهه غدیر، عشق علاقه و اقدام خود جوش مردمی را می طلبد و تلاش و کار برای تبیین غدیر و گرامیداشت ایام دهه ولایت بیشتر انجام شود، آبروی شیعه بیشتر حفظ شده و دشمن ذلیل تر خواهد شد.

وی با اشاره به یتیم نوازی های امیرالمومنین(ع) بر اجرای برنامه های محرومیت زدایی در این دهه تاکید کرد و افزود: اطعام مسکینان و رسیدگی به مشکلات و مسایل یتیمان و مستضعفان جامعه باید شاخص ترین برنامه های این دهه باشد.

دومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت با حضور شورای اداری و تامین شهرستان در دفتر امام جمعه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات