خبرهای داغ:
در گرامیداشت فاجعه هفتم تیر

برگزاری چهار یادواره شهدا در شهرستان شاهرود

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود از برگزاری چهار یادواره شهدا به مناسبت فاجعه هفتم تیرماه در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۱۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کمیل قندهاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی و شهدای هفتم تیرماه با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در چهار نقطه شهرستان شاهرود در بزرگداشت این روز گفت: یادواره هفتاد شهید شهر کلاته خیج با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه استان و روایتگری سردار احمدیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه ۷ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در حسینیه اعظم شهر کلاته خیج برگزار می‌شود.
وی افزود: در روز ۷ تیرماه یادواره هشت شهید روستای قلعه آقا با سخنرانی راوی دفاع مقدس حجت الاسلام میرعلی اکبری در حسینیه روستای قلعه آقا از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴ برگزار خواهد شد.
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر و شهدای شهرک فجر، رجاء و بهارستان و شهید همت شاهرود بیان کرد: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا و با سخنرانی سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در مسجد امام خمینی (ره) شهرک فجر شاهرود برگزار می‌گردد.
وی ادامه داد: در روز هشتم تیرماه نیز یادواره شهدای روستای گرمن از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴ در حسینیه اعظم این روستا با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار خواهد شد.
قندهاری با دعوت شهید پرور برای حضور در این مراسمات بر تداوم راه شهدا با برگزاری این یادواره‌ها و جلسات تاکید کرد و گفت: به فرمود: ه رهبر فرزانه انقلاب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امیدواریم با حضور در این مجالس و تعظیم شهدا رهرو صادق آن‌ها بوده و مورد شفاعت شهدا قرار بگیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها