سید ساجد یعقوبی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر با توجه به بی‌ثباتی در بازار برخورد با مفاسد اقتصادی در استان تشدید می‌شود تا مردم در این زمینه مشکلی نداشته باشند
کد خبر: ۹۰۳۰۰۳۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

برخورد با مفاسد اقتصادی در استان اردبیل تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی  در آئین معارفه رئیس و دادستان جدید مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله آسیب‌های اجتماعی پرونده‌های قضائی مربوط به مواد مخدر اردبیل خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و برای برخورد با خاطیان در این زمینه هیچ اغماض و چشم‌پوشی در کار نخواهد بود.

وی با اشاره به اولویت رسیدگی به مفاصد اقتصادی نیز گفت: در حال حاضر با توجه به بی‌ثباتی در بازار برخورد با مفاسد اقتصادی در استان تشدید می‌شود تا مردم در این زمینه مشکلی نداشته باشند چرا که مشکل در وضعیت اقتصادی و معیشت خانواده‌ها به یک معضل اساسی در جامعه تبدیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌ها با جدیت در دستور کار قرار گرفته و یکی از مواردی که بی‌شک می‌تواند در توسعه اقتصادی استان نقش مهمی ایفا کرده و در تحقق مطالبات مردمی تاثیرگذار باشد حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بسترسازی برای بهبود فضای کسب و کار در استان است.

قاصدی بیان کرد: دستگاه قضائی استان از پروژه‌ها و طرح‌های قانونی و مشروع بخش خصوصی حمایت همه‌جانبه می‌کند که به همین منظور انتظار داریم که بخش خصوصی نیز مشارکت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشد تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود در این زمینه توسعه اقتصادی، گردشگری و و عمرانی استان را رقم بزنیم.

وی با اشاره به اهمیت برخورد با جرائم خشن و جرائم فضای مجازی نیز گفت: دستگاه قضائی استان به منظور ایجاد امنیت و نظم در استان شبانه‌روز در تلاش است و به همین منظور با توجه به اهمیت مسئله در ارتباط با تامین امنیت و آرامش مردم در برخورد با هیچ متخلفی که در ارتباط با برهم زدن نظم و امنیت باشد کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: انتظار ما از مسئولان جدید حوزه قضائی نیز این است که با مشارکت و تعامل همه‌جانبه به وظیفه خود برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردمی گام بردارند و با محوریت خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنند.

در پایان این مراسم جعفر رحیم‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری و رسولی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر معرفی شدند.

ارسال نظرات