جدیت دادگستری مازندران در برخورد با جرائم خشن / رسیدگی 47 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان

حسینی عالمی با تاکید بر جدیت برخورد دادگستری و دادسراهای مازندران با جرائم خشن و جرائمی که با مال و جان مردم سرو کار دارد افزود: پرونده این نوع جرائم به صورت ویژه و سریعتر رسیدگی می شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۱۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاریبسیج مازندران، دادستان مرکز مازندران در نشست خبری با اشاره به ورود 768 هزار فقره پرونده پارسال به دادگستری استان گفت : از این تعداد 47 هزار پرونده در شورای حل اختلاف رسیدگی شد و مابقی در دادگاههای انقلاب ،عومی ، تجدید نظر و جزایی مطرح شد.
حسینی عالمی ، توهین، ضرب و جرح عمدی و کلاهبرداری را بالاترین تعداد پرونده های ورودی به دادگستری استان اعلام و به مردم توصیه کرد: با مراقبت در رفتار اجتماعی و اخلاق شخصی و صبوری پیشه گی ،فراوانی پرونده ها را کاهش دهند که وضعیت کنونی، شایسته علوی تباران نیست.
وی با تاکید بر جدیت برخورد دادگستری و دادسراهای مازندران با جرائم خشن و جرائمی که با مال و جان مردم سرو کار دارد افزود: پرونده این نوع جرائم به صورت ویژه و سریعتر رسیدگی می شود.
دادستان مرکز استان ، همچنین از تشکیل ستاد ویژه حمایت از کالای ایرانی ، سرمایه گذار داخلی و تولید کننده مازندرانی در زمینه قضایی خبر داد و گفت: 200 پرونده نیز در این زمینه تشکیل و بررسی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها