خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بمباران شیمیایی سردشت فجیع ترین جنایت جنگی علیه ملت ایران بود

مسئول حفظ آثار سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بمباران شیمیایی سردشت یکی از فجیح ترین جنایات جنگی دشمنان انقلاب علیه ملت ما بود.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۰۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

جبرئیل هوشمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با اشاره به فرارسیدن هفتم تیر، سالروز بمباران شیمیایی سردشت گفت: این بمباران یکی از فجیع‌ترین جنایات جنگی دشمنان انقلاب بود که باعث به شهادت رسیدن مظلومانه بسیاری از مردم سردشت شد.

وی ضمن تشریح ابعاد مختلف این فاجعه انسانی؛ پایداری مردم مرزنشین سردشت را بسیار ستودنی دانست و افزود: مقاومت و ایثار مردمان این شهرستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به وضوح قابل مشاهده بوده که چگونه پای آرمان های  انقلاب اسلامی ایستاده اند و از وجب به وجب خاک میهن مان دفاع کرده اند

مسئول حفظ آثار سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: از این رو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان های والا و ارزشمند شهدای گرانقدر دفاع مقدس از مهمترین وظایف ما می باشد.

هوشمند برگزاری مراسمات سالروز بمباران شیمیایی سردشت را نشان از قدردانی و تجدید میثاق دوباره با شهدای این خطه از کشورمان عنوان کرد و خاطر نشان شد: رژه خودرویی، برگزاری مراسم یادواره شهدا، غبار روبی مزار شهدای این شهرستان و همچنین برگزاری مراسم شب شعر از جمله برنامه های بزرگداشت این ایام خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظرات