خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

دستگاه‌های اجرایی محور اصلی کارهای خود را بر مبنای فرهنگ تعریف کنند

فرماندار نهاوند با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید محور اصلی کارهای خود را بر مبنای فرهنگ تعریف کنند، گفت: در حال حاضر نیز پروژه بام نهاوند که توسط شهرداری در حال اجرایی شدن است، پیش از آنکه یک کار عمرانی باشد، یک فعالیت فرهنگی است.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱

دستگاه‌های اجرایی محور اصلی کارهای خود را بر مبنای فرهنگ تعریف کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند اظهار داشت: هر کاری که در شهرستان صورت می گیرد، باید به جنبه فرهنگی آن نیز توجه شود.

وی ضمن تاکید به مسئله فرهنگ افزود: در سایه حمایت‌ها و ارشادات امام جمعه بزرگوار شهر نهاوند، باید با تعامل و همفکری و بکارگیری همه ظرفیت‌های شخصیتی و فرهنگی و استفاده از کارشناسان این امر، سبب گسترش فعالیت‌های فرهنگی شویم.

فرماندار نهاوند ابراز داشت: باید جوانان را که در حال حاضر با خطرات ضد فرهنگی زیادی مواجه هستند و انواع مسائل انحرافی و غیراخلاقی در ابعاد وسیع نیز از سوی دشمنان آنها را تهدید می کند، آگاهی داده و نجات دهیم و آنان را با مفاهیم اصیل فرهنگی و اسلامی خود آشنا کنیم.

وی تاکید کرد: هرچقدر ما نسبت به این مسائل کم توجه باشیم، دشمن از این موقعیت سوء استفاده می کند و با فریبکاری و اشاعه شبهات مختلف و دروغین، جوانان ما را به مسائل نظام و انقلاب، بی تفاوت و کم توجه می کند و مسائل ضدفرهنگی را با رنگ و لعاب فریبنده‌ای جایگزین آن می‌کند.

ناصری در پایان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید محور اصلی کارهای خود را بر مبنای فرهنگ تعریف کنند، گفت: در حال حاضر نیز پروژه بام نهاوند که توسط شهرداری در حال اجرایی شدن است، پیش از آنکه یک کار عمرانی باشد، یک فعالیت فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار