مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با «بسیج»:

نیروی کار مهمترین اهرم در افزایش و کاهش بهره وری واحدهای تولیدی است

محمدرضا نیکنام با بیان اینکه نیروی کار مهمترین اهرم اصلی در افزایش و کاهش بهره وری واحدهای تولیدی است افزود: کارگران از جایگاه ویژه ای در بهبود بهره وری برخورداربوده و باید مورد توجه قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۵۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

 محمدرضا نیکنام مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بهره وری تاثیر فراوانی در توسعه و گسترش واحدهای تولیدی و صنعتی دارد این در حالی است که واحدهای تولیدی از طریق بهره وری می توانند از منابع و نهاده های مختلفی که دارند همچون نیروی کار، سرمایه، مواد انرژی و اطلاعات استفاده موثر و بهینه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه نیروی کار مهمترین اهرم اصلی در افزایش و کاهش بهره وری واحدهای تولیدی است افزود: کارگران از جایگاه ویژه ای در بهبود بهره وری برخورداربوده و باید مورد توجه قرار بگیرند.از اینرو بکارگیری نیروی انسانی و کارگران باانگیزه توانمند و بهره ور می تواند خدمات با کیفیت ارایه دهند و موجب رشد و ارتقای واحدهای تولیدی شوند.

نیکنام در خاتمه افزود: واحدهای تولیدی از طریق بهره وری می توانند از نهادهای ورودی چهت دستیابی به خروجیی های بیشتر استفاده بهینه داشته باشند این در حالی است که تداوم حیات هر جامعه بدون توجه به موضوع بهره وری دشوار و حتی در برخی موارد هم غیر ممکن است.

ارسال نظرات