خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا گفت: تاثیرگذاری رسانه در جامعه امروز بسیار زیاد است که جهت بهره مندی از فرصت‌های آن باید به صورت جهادی عمل کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۴۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی و تبلیغات رده ها و نواحی سپاه فجر که به میزبانی معاونت روابط عمومی سپاه فجر فارس برگزار شد با تاکید بر اینکه رسانه در زندگی بشر در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی واجتماعی می تواند نقش ایفا کند گفت: رسانه می تواند تقویت کننده یا تضعیف کننده باشد؛رسانه ها در برخی جریان ها به عنوان ابزار تقویتی یا تضعیف کننده وارد می شوند.

وی افزود: رسانه ها یکی از مهمترین ابزار های ترویج خودباوری در جامعه است و روابط عمومی می تواند با  بستر های رسانه ای که در اختیار دارد در  جهت تقویت، توسعه و ترویج خودباوری در جامعه تاثیر گذار باشد.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا روستا با اشاره به اهمیت رسانه ها در اقناع سازی مردم گفت: رسانه ها با استفاده از اهرم تخریب و تطهیر جای ظالم را با مظلوم عوض می کنند و خیانت  کشور های مستکبر را طوری جلوه می دهند که مظلوم نشان داده می شوند که نمونه بارز آن در موضوعات هسته ای قابل مشاهده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر به استفاده از ظرفیت رسانه متناسب با توان موجود تاکید کرد و گفت: هنر روابط عمومی، هنر استفاده از ظرفیت های محدود در راستای انجام کار های وسیع و گسترده با ابتکار و خلاقیت برای افزایش خود باوری در جامعه است.

وی با تاکید بر  اینکه امروز همه ی نیرو های انقلابی در حوزه رسانه وظیفه ای سنگین و خطیر را بر عهده دارند گفت: نقش روابط عمومی و تبلیغات در سازمان سپاه بسیار حساس است؛ اطلاع رسانی سریع ، صریح و صحیح تاثیر زیادی در جهت اعتماد سازی در جامعه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها