خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری ۱۴۰ برنامه به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۳۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت السلام محمد رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بواسطه رخ داده های تاریخی تیر ماه سال ۶۰ و ۶۷، هفته ای با عنوان حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد. دراین هفته که روزهای ۶ تا ۱۲ تیرماه را شامل می شود همه ساله برنامه هایی در تبیین حقوق بشر اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال و به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، ۱۴۰ برنامه در فارس برگزار می‌شود تصریح کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته، بامحوریت تبیین جایگاه حقوق بشر در مکتب اسلام برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، مسابقات فرهنگی در قالب نقاشی طراحی و مقاله، همایش‌های شهرستانی، برگزاری همایش تبیین جایگاه حقوق اسلام و حقوق بشر آمریکایی، نمایشگاه عکس و گرامی‌داشت یاد شهید آیت‌الله بهشتی و یاران انقلاب از مهمترین عناوین برنامه‌های هفته‌ی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در فارس دانست.

رضایی با یادآوری اینکه در برگزاری برنامه‌های این هفته، اغلب دستگاه‌های فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری‌ها و ... همکاری دارند تصریح کرد: نمایشگاه عکس پیش بینی شده برای این هفته، با عنوان "ایران بزرگترین قربانی تروریسم" برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها