خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان سیاسی گفت: برجام چه باشد چه نباشد تأثیری روی اقتصاد نخواهد داشت و نسخه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی در داخل کشور است نه برجام و غیره.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۱۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

نسخه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی در داخل کشور است نه برجامبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، گردهمایی سیاسی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان با سخنرانی دکتر سیاح کارشناس سیاسی در نماز خانه سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

این کارشناس سیاسی در این جلسه به بررسی وضعیت سیاسی کشور، و ضعیت آینده برجام  و شرایط جبهه مقاومت پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت جمهوری اسلامی در خارج از ایران و پیروی و تبعیت کشورهای مقاومت از ایران بسیار مساعدتر از وضعیت داخلی کشور است و وضعیت بد اقتصادی مردم جامعه را به سمت هرج و مرج و بی ثباتی کشانده است.

سیاح افزود: مسئول اصلی وضعیت بد اقتصادی کشور فقط و فقط این تفکر غلط است که غربی‌ها می‌توانند مشکل اقتصادی ما را حل کنند، اینکه فکر کنیم اگر برجام به هم بخورد وضعیت کشور بدتر می‌شود کاملاً غلط است.

وی یادآور شد: برجام چه باشد چه نباشد تأثیری روی اقتصاد نخواهد داشت و نسخه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی در داخل کشور است نه برجام و غیره.

این کارشناس سیاسی گفت: همه شرایط کنونی به نفع جبهه مقاومت رقم خورده است و نتایج انتخابات در کشورهای منطقه چه در عراق و چه در لبنان پیروزی قاطع جبهه مقاومت را نشان داد و تشکیل ائتلاف سائرون و الفتح عراق نا امیدی آمریکا و اسرائیل و آل سعود را در پی داشت.

وی ابراز داشت: در یمن نیز با وجود فشارهای زیاد و حملات سراسری ائتلاف سعودی همچنان مقاومت می کنند و دشمنان را به زانو در آورده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات