خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد

اعزام ۱۳۰۰ نفر از میاندوآب به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اعزام نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد
کد خبر: ۹۰۲۹۸۹۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذبایجان غربی، سرهنگ عباسفام در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور در میاندوآب گفت: بر اساس سهمیه ابلاغی امسال یک هزار و ۳۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: این تعداد زائر در قالب شش کاروان از نیمه اول مرداد ماه و بر اساس جدول زمانبندی در این اردوی یک روزه، از مناطق عملیاتی شمال غرب بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی هستند، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای ارزشمند فرهنگی در کشور هست که تاثیرات مثبت و خوبی بر روی قشر جوان و نوجوان دارد.

عباسفام تصریح کرد: کاروان های راهیان نور فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام ، عهد و پیمان دوباره با شهدا و آرمان های آن عزیزان، مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب و دین از جمله اهداف این اردوهاست.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید با تلاش و همکاری همه دستگاه های اجرایی و اداری، کار اعزام و اجرای اردوهای راهیان نور به نحو احسن و شایسته انجام گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار