خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : بیش از 32 پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان طبس از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۵۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

رمضانعلی فرحبخش ثانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت:  بیش از 32 پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان طبس در حال فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت : طرح جوانه های صالحین با هدف تقویت وتعالی حلقات صالحین و فراهم ساختن جذب افراد به بسیج ارتقا جذب و تشکیل حلقات جدید صالحین در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم در تعطیلات تابستان از یکم تیرماه در حال اجراست و تا 30 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

رمضانعلی فرحبخش ثانی افزود : تاکنون بیش از  یک هزار و 500 نفر در این طرح ثبت نام کرده و مشغول آموزش هستند و از برنامه های مختلف علمی-آموزشی ، دینی-فرهنگی ،ورزشی و تفریحی  بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه این برنامه ها توسط سرگروه های طرح صالحین مدیریت می شود؛ گفت : طرح جوانه های صالحین علاوه بر پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان باعث استمرار و تقویت حلقه های صالحینی که در طول سال اجرا می شود خواهد شد و جذب در بسیج را نیز افزایش می دهد .

وی افزود : شعار امسال این طرح در سراسر کشور ( نشاط و تعالی در پرتوی قرآن و نماز ) است که این امر در سه بخش مرکزی دستگردان و دیهوک در حال اجراست

فرحبخش گفت: برنامه های این طرح در سه بخش خلاصه می شود که عبارت است از برنامه هایی که برای تشکیل و تقویت حلقات صالحین است،برنامه های درون حلقات صالحین و برنامه های عمومی پایگاه ها برای نقش آفرینی هر چه بیشتر شجره طیبه صالحین به عنوان رکن اصلی برنامه ی جامعه سازی اسلامی بسیج به عنوان پیامد اجرای این برنامه ها مورد انتظار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها