خبرهای داغ:

برگزاری نشست تربیت تعالی حوزه حضرت مریم (س) دمق

نشست تربیت تعالی حوزه حضرت مریم (س) دمق شهرستان رزن با حضور ۲۴ نفر از فرماندهان و مسئولین عقیدتی پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۳۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

برگزاری نشست تربیت تعالی حوزه حضرت مریم (س) دمقبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، هاجر طیبی توکل مربی حوزه خواهران دمق در نشست تربیت تعالی حوزه حضرت مریم (س) دمق که با حضور ۲۴ نفر از فرماندهان و مسئولین عقیدتی پایگاه‌های مقاومت برگزار شد، با اشار به وصیت نامه شهید «مهدی باکری» اظهار داشت: ما باید بدانیم که کدام زندگی با فضیلت‌تر و ارزشمندتر است آن را انتخاب کنیم.

وی به بیان آفات زبان و احادیثی درباره نقش زبان در زندگی انسان از ائمه اطهار(ع) پرداخت گفت: به فرموده امام‌علی(ع) یکی از ملاک‌های بین مومن و منافق اندیشه‌ورزی قبل از گفتار است.

این مربی حوزه خواهران دمق با اشاره به اینکه کنترل زبان بسیار سخت است، ابراز داشت: ما در زندگی باید طوری از زبان خود مراقبت کنیم تا در هیچ مرحله از عمر ضرر و زیانی نبینیم.

وی در ادامه با اشاره به بدترین گناه و آفات زبان تصریح کرد: غیبت، سخن چینی، نفاق و دو زبانی، مسخره کردن، استهزاء و دروغگویی از آفات زبان است که اگر کنترل و مهار نشود بلاها و گناهان بزرگی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار