خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شناسایی خانواده‌های شهدا و جانباز صعب‌العلاج جهت برقراری حق‌پرستاری با جدیت انجام شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۰۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان بهداشت و درمان بنیاد استان گفت: باید بین کارکنان همه‌ی حوزه‌های مختلف بنیاد در ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران هماهنگی و وحدت رویه وجود داشته باشد.
وی افزود: با ایجاد وحدت رویه در انجام کارها می‌توانیم رضایتمندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از عملکرد خودمان به دست آوریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تاکید بر اهمیت کار معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: این حوزه بر امور سلامت و درمان جامعه ایثارگران که از مهمترین مباحث این نهاد است، می‌پردازد.
حقایق‌پور افزود: باید همه‌ی ما تلاش کنیم تا خدمات بهداشت و درمان با بهترین شیوه و راهکار و در کمترین بازه‌ی زمانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه شود.
این مسوول گفت: باید با دستگاه‌های اجرایی که کار بهداشت و درمان را بر عهده دارند تعاملات خوبی برقرار کرد تا از ظرفیت‌های آنان نیز بهره‌مند شد.
وی با بیان اینکه نظام به برکت جمهوری اسلامی برپا شده است، گفت: همه‌ی مسوولان از جمله بهداشت و درمان وظیفه دارند به همه‌ی عموم مردم بویژه جامعه ایثارگران به نحو مطلوبی خدمات‌رسانی کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: جامعه ایثارگران که بر گردن همه‌ی ما حق دارند خدمات‌رسانی به آنها بایستی به نحو شایسته‌ای صورت گیرد.
حقایق‌پور به کمیسیون صعب‌العلاج خانواده‌های شاهد و جانباز اشاره کرد و گفت: شناسایی این خانواده‌ها با جدیت انجام شود تا با برقراری حق پرستاری بخشی از مشکلات آنها برطرف شود.
این مسوول افزود: دومین جلسه کمیسیون یاد شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار می‌شود و این ظرفیت خوبی است و بایستی به نحو مطلوبی از آن در برقراری حق‌پرستاری استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه والدین شهدا دچار کهولت سنی هستند، گفت: مراجعه آنها به بنیاد برای برقراری حق‌پرستاری سخت است به همین دلیل کارکنان باید شناسایی این والدین را در دستور کار خود قرار دهند.
گفتنی است: در این جلسه هماهنگی‌های لازم بین کارکنان بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین جهت شناسایی خانواده‌های شهدا و جانباز صعب‌العلاج برای برقراری حق‌پرستاری انجام شد.
همچنین حاضرین بر نحوه‌ی جمع‌آوری مدارک و اسناد برای برگزاری کمیسیون پزشکی و کمیسیون صعب‌العلاج خانواده‌های شهدا و جانباز، ارایه‌ بیمه پایه و تکمیلی به جامعه ایثارگران و امور دیگر بهداشت و درمان بحث و تبادل نظر کردند.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها