خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در شرایط کنونی مهمترین استراتژی دشمن، رواج ناامیدی در جامعه و ناکارآمد نشان دادن نظام است و با استفاده از شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای تلاش کرده این اهداف را محقق کند.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۹۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در نشست مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، گفت: امروز تبلیغ چهره به چهره بزرگترین سرمایه روحانیت شیعه است و باید اهداف تربیتی ائمه معصومین(ع) را در جامعه تبیین نماییم.
وی افزود: روحانیت در طول تاریخ مروج اصلی احکام الهی، تبیین فرهنگ ناب اهل بیت(ع) و فرهنگ شیعی بوده و همواره تلاش کرده تا این چراغ و نورانیت در بین مردم گرم‌تر باشد و تلألو آن بیشتر شود و مردم هرچه بیشتر از این فرهنگ بهره گیرند و به نحو شایسته و بایسته هم این وظیفه انجام شده است.
استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: وقتی تاریخ را ورق بزنیم مشاهده می‌کنیم چه زیبا این قشر زحمت کش در تبلیغ دینی توانسته رسالت خود را به‌خوبی انجام دهد.
عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ از مهمترین دغدغه‌های هر جامعه‌ای به شمار می‌رود و حساسیت نسبت به آن وجود دارد، لذا نیاز است علائم راهنمایی و هشداردهنده در مسیر آن قرار بگیرد تا به سهولت و بهتر از این دالان عبور شود.
حجت‌الاسلام عباسی عنوان کرد: در شرایط کنونی مهمترین استراتژی دشمن، رواج ناامیدی درجامعه و ناکارآمد نشان دادن نظام است و با استفاده از شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای خود تلاش کرده این اهداف را محقق کند. دشمن همچنین پازل باورهای جوانان را هدف گرفته و اگر این پازل را جابه جا کند به اهداف خود می‌رسد.
مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است و باید یادبگیریم تا از فرصت‌های آن به سود خود استفاده کنیم.
استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان با پی بردن به اهمیت فضای مجازی و رسانه‌ها، تلاش می‌کنند سرمایه گذاری سنگینی در این حوزه انجام دهند تا با مدیریت ادراکات در باورهای جوانان ما خدشه وارد کنند و به آن ضربه بزنند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها