سید‌هادی حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به وجود بستر‌های فرهنگی جاذب در کشور و گرایش مردم به سمت و سوی فعالیت‌ها و علایق فرهنگی با وجود شرایط سخت اقتصادی و مشکلات، گفت: تقویت زیر‌ساخت‎های فرهنگی و ترویج آن در جامعه باعث کاهش نمود‌های مشکلات مختلف می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۸۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌هادی حسینی  در گفت‌وگویی با اشاره به وجود بستر‌های فرهنگی جاذب در کشور و گرایش مردم به سمت و سوی فعالیت‌ها و علایق فرهنگی با وجود شرایط سخت اقتصادی و مشکلات، گفت: تقویت زیر‌ساخت‎های فرهنگی و ترویج آن در جامعه باعث کاهش نمود‌های مشکلات مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مختلفی مانند مصرف آب، آسیب‌ها و گسیختگی‌های فرهنگی ، اجتماعی و تربیتی، طلاق و سایر مشکلات دارای زمینه فرهنگی است که توجه به حوزه فرهنگ و تربیت منجر به کاهش آن مشکلات را فراهم می‌کند، افزود: توجه به فرهنگ و تربیت دارای آثار قابل‌توجه در کاهش مشکلات اقتصادی و شیوه مصرف، محیط‌زیست، جنگل و موضوع‌های ارتباطی دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه توجه به زیر‌ساخت‎های فرهنگی و اخلاق از اولویت‌های رسالت الهی به انبیا بود به توانمندی‌های درونی با وجود زیر‌ساخت‌های مختلف فرهنگی و توانمندی‌های بیرونی استان مازندران با حضور گردشگران و تبادل و تغییرات فرهنگی، خاطر‌نشان کرد: استان مازندران از استان‌های مهم در حوزه فرهنگی است و کارنامه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در زمان مدیریت فعلی موفق بوده است.

حسینی درباره جابجایی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، اظهار‌ کرد: با توجه به تقاضای مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بررسی شرایط مختلف و برای استفاده بیشتر از حضور ایشان در یکی از معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد تغییر و تحول در این اداره‌کل هستیم و شاید به زودی اجرایی نشود ولی در دستور کار قرار‌ دارد.

وی حضور مدیر‌کل جدید از یکی از استان‌های مجاور را رد‌ کرد و گفت: امینی به عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها