نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: قوه قضاییه باید با پیگیری نمایندگان سران گروهک‌های تروریستی را در خاک کشور ما محکوم کند چرا که در کشور خودمان مرتکب جرم شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۵۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 5 تیر 97) پارلمان در جریان بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم اظهار داشت: اصل این لایحه درباره تأمین اهداف اقدامات گروه مالی و راهگشایی برای تصویب کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم است.

وی افزود: از آنجایی که اصل این لایحه منتفی است جزئیات آن هم باید منتفی شود. 

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس بر همین اساس اضافه کرد: تأمین مالی تروریسم در صورتی که حکم محاربه باشد مرتکب مجازات محسوب می‌شود البته ما هم با تروریسم مشکل داریم. 

ابطحی ادامه داد: گروهک وحشی و خون‌آشام منافقین که 17 هزار نفر را در این آب و خاک مقدس ترور کردند همان داعش است که از نظر ما مصداق تروریسم است.

وی ادامه داد: اگر کسی تروریسم و گروهک‌های تروریستی را تأمین مالی کرد در حکم محاربه مفسد فی‌الارض باید محاکمه شود اما در این رابطه ما شاهد کوتاهی سیستم قضایی هستیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در ادامه مطلب فوق عنوان کرد: رهبران تروریست‌هایی مانند داعش و گروهک‌های تروریستی را باید خودمان محاکمه کنیم چرا که مصداق مبارز محارب هستند. 

ابطحی در خاتمه گفت: امیدواریم قوه قضاییه با پیگیری‌های نمایندگان، سران گروهک‌های تروریستی را در خاک خودمان محکوم کند. 

ارسال نظرات