خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد:
معاون عمرانی استاندار گفت: تامین بضاعت و امنیت شغلی دهیاران ضروری است.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۴۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین در همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری های کشور ضمن مهم برشمردن برپایی همایش مذکور، گفت: استمرار چنین همایش هایی که موجبات تبادل نظر و تعاملات بیشتر معاونین عمرانی را فراهم می آورد ، بی شک در ارتقای امور محوله نقشی بی بدیل خواهد داشت.
وی با اشاره به اقدامات صورت کرفته در دفتر امور عمرانی قزوین خاطر نشان کرد: حدود80 در صد بودجه ها به امورعمرانی ملی و 20 درصد نیز به امور عمرانی استانی تخصیص می یابد و آنچه مسلم است اینکه به هر میزان اعتبارات عمرانی بیشتری در نظر گرفته شود و نیز جذب و اجرایی شود در خروج از رکود اقتصادی نقش بسزایی خواهد داشت.
معاون عمرانی استاندار در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست گذاری های دولت مبنی بر محرومیت زدایی روستاها و ایجاد درآمد پایدار و اشتغال زایی برای روستاییان از امور مهمی است که می بایست در صدر توجهات قرار گیرد و در این خصوص انتخاب دهیاران لایق و نیز تعیین حوزه اختیارات ایشان و همچنین ایجاد رغبت و انگیزه برای ایشان عاملی تاثیر گذار می باشد. فلذا ضروری است برای دهیاران بضاعت و امنیت شغلی فراهم نمود.
گفتنی است در همایش مذکور سه کارگروه با عناوین کارگروه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها، کارگروه ساختار و جایگاه وزارت کشور و کارگروه هماهنگی بین بخشی با هدف بهبود شیوه های موثر در خدمات رسانی تشکیل شد.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها