معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر در بارگاه منور رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۸۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام سیدجلال حسینی با اعلام اینکه برگزاری بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، گام مؤثری در راستای معرفی این بزرگ‌مردان به نسل‌های جوان است، گفت: با همین هدف مراسم بزرگداشتی پنج‏شنبه هفتم تیرماه ساعت: ۱۸ در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) برگزار می‏‌شود.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی؛ امام جمعه موقت تهران در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

حسینی ادامه داد: قرائت قرآن توسط قاریان بین المللی حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در راستای گرامیداشت شهدای هفتم تیر ویژه برنامه‏‌های دیگری، چون دین، نشاط، زندگی، پرسمان دینی و حلقه معرفت تدارک دیده شده است که از روز چهارشنبه تا جمعه برگزار می‏‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: واقعه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی است. این شهیدان با خون سرخ خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها