دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: روند پرونده اختلاس در شهرستان سرباز ۷۰۰ میلیارد تومان در استان بوده که پول‌هایی که از مردم جمع آوری شده مستقیم به حساب آقای(م. م) متهم پرونده واریز شده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

حجت السلام والمسلمین علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: پرونده اختلاس در شهرستان سرباز ۷۰۰ میلیارد تومان در استان بوده که پول‌هایی که از مردم جمع آوری شده مستقیم به حساب آقای(م. م) متهم پرونده واریز شده است.

وی افزود: حساب‌های آقای(م. م) را در تهران کنترل و چک کردیم که  در این راستا خودرو‌هایی را  که به عنوان سود به سر شاخه‌ها داده بود ضمن تحت پیگرد، شماره چکها و ماشین‌ها را ثبت کردیم.

موحدی راد با اشاره به این مطلب که مقدار پولی که بین افراد و آقای(م. م) رد و بدل شده است  ۸۱ میلیارد تومان بوده گفت: آقای(م. م) علاوه بر این استان در آزاد شهر استان گلستان نیز اقداماتی به همراه دو برادر به نام آقایان(ق) داشته است که در آنجا دو برادر شرکتی داشتند که از متقاضیان خرید خودرو ثبت نام به عمل می‌آوردند و پول‌ها را به حساب آقای (م. م) واریز می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان تصریح کرد: در پرونده آزادشهر، برادران(ق) ۷۷ میلیارد تومان به حساب آقای(م. م) واریز کردند که آقای(م. م) مقدار پولی که به عنوان سود به برادران(ق) پرداخت کرده  ۷۱ میلیارد تومان عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که متهم این پرونده درباز جویی عنوان کرده که اگر در تهران بتواند حضور پیدا کند مدارکی دارد که ثابت می‌کند مقدار پولی که به برادران(ق) پرداخت کرده بیشتر از این مقداراست، اظهارداشت: املاک توقیف شده از آقای(م. م) به گفته وکیل متهم ۳ میلیارد تومن که  تنها حساب خانم متهم ۳۰ میلیارد تومن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات کم شهرستان سرباز این پرونده در زاهدان بررسی می‌شود و برای آزاد کردن متهم باید وثیقه به اندازه طلب شاکیان در استان گلستان و سیستان و بلوچستان پرداخت گردد تا وی برای اثبات ادعایش آزاد شود.
ارسال نظرات