خبرهای داغ:
حجت الاسلام بارانی به همراه معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان (عج)وفرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (علیه السلام) از چند خانواده محروم منطقه جنوب شرق دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۴۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، حجت الاسلام بارانی به همراه معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) و فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین(علیه السلام) از چند خانواده محروم منطقه جنوب شرق دیدار کردند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر امام حسین(علیه السلام) گفت: با توجه به شناسایی افراد محروم منطقه ،کارکنان لشکر به صورت خود جوش  به جمع آوری کمک های مردمی پرداخته و در منطقه توزیع  نموده اند.

سروان سعید کیانی در این خصوص گفت: معاونت فرهنگی لشکر امام حسین(علیه السلام) در این خصوص گام های موثری برداشته است که انتقال یکی از بیماران خاص به اصفهان و حمایت یک خیر در جهت تامین هزینه درمانی، ساخت خانه ها و سرویس بهداشتی عمومی در محلات و توزیع اقلام خوراکی و پوشاکی از جمله فعالیتهای این رده می باشد.

وی در ادامه یادآور شد: شب گذشته هیئتی متشکل  از مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس نزسا و معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج)، نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) از چند خانواده مستضعف  و منطقه محروم منطقه دیدار نمودند.

لازم به ذکر است روابط عمومی و تبلیغات لشکر امام حسین(ع) و فرهنگی لشکر آماده دریافت کمک های انسان دوستانه مردم شریف جهت کمک به مردم محروم منطقه می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها