خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه درقرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به همراه جمعی از مسئولین قرارگاه قدس از محورهای عملیاتی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) در جنوب شرق کشور بازدید نمودند
کد خبر: ۹۰۲۹۶۴۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

لشکر14

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر امام حسین(علیه السلام)، نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به همراه جمعی از مسئولین قرارگاه قدس از محورهای عملیاتی لشکر مقدس امام حسین  (علیه السلام) در جنوب شرق کشور بازدید نمودند.

حجت الاسلام بارانی در این دیدارها از نزدیک با نیروهای رسمی و وظیفه و بسیجیان لشکر امام حسین(علیه السلام) مستقر در مرز جنوب شرق کشور صحبت و مشکلات  فرهنگی و عقیدتی آنها را بررسی نمودند.

وی در ادامه بازدیدها از عملکرد نیروهای لشکر امام حسین(علیه السلام) ابراز رضایت نمودند و اظهار امیدواری کردند که وحدت بین نیروهای بسیجی و رسمی همچنان بیش از پیش ادامه پیدا کند.

لازم به ذکر است این مقام مسئول به همراه جمعی از همکاران و فرماندهی و نمایندگی لشکر از چند خانواده محروم منطقه سرکشی نمودند و هدایایی به آنها اهدا شد.

حجت الاسلام پیراسته در طول بازدید از مسئولین خواست که با توجه به محرومیت منطقه، نحوه کمک رسانی و محرومیت زدایی با شتاب بیشتری انجام گیرد و همچنین از نظر فرهنگی لشکر را بیشتر یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها