خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان با اشاره به وظایف مجریان طرح جوانه‌ها گفت: مهمترین ویژگی سرگروه‌ها در این طرح توجه به نوجوان و جوان است، بنابراین مجریان و سرگروه‌ها باید از مشکلات نوجوان و جوان و دغدغه‌های ذهنی و علاقه‌مندی‌های آنان شناخت داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۲۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

مجریان جوانه‌های صالحین باید از مشکلات نوجوان و جوان شناخت داشته باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدن، حجت‌الاسلام یوسفی در مراسم افتتاحیه ‌ای صالحین حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: شعار امسال طرح جوانه‌ها «رشد بالندگی در پرتو قرآن و سایه‌سارمساجد با حمایت از کالای ایرانی» است.

وی با اشاره به وظایف مجریان و سرگروه‌های طرح جوانه‌ها گفت: مهمترین ویژگی سرگروه‌ها در این طرح توجه به نوجوان و جوان است، بنابراین سرگروه‌ها باید از مشکلات نوجوان و جوان و دغدغه‌های ذهنی، محل زندگی، سطح رفاه، علاقه‌مندی‌ها، آینده، ازدواج جوانان و نوجوانان شناخت داشته باشند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان در ادامه به روش‌های جذب اشاره کرد و افزود: جذب نوجوانان و جوانان به پایگاه‌ها یکی از اهداف اجرای طرح جوانه‌های صالحین است.

وی با اشاره به محورهای مسجد طراز اسلامی گفت: مسجدهای طراز اسلامی به مسجدهایی اطلاق می‌شود که خانه خدا و مردم و عرصه علم و جهاد و تدبیر دنیوی باشد.

یوسفی تصریح کرد: مسجد طراز اسلامی مسجدی است که پایگاه اجتماع اهل تقوی و سنگر اسلام در مقابل شیاطین و مظهر پیوستگی فرد و جامعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات