نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: دشمن درصدد تضعیف روحیه جهادی، شهادت‌طلبی و ایمان جوانان است.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۹۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، مراسم یادواره 30 شهید والامقام روستای کلیشم و قربانیان زلزله 69 با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان و جمعی مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد جامع روستای کلیشم برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در یادواره شهدای کلیشم ضمن تقدیر از بانیان برگزاری این مراسم باشکوه، اظهار کرد: قرار گرفتن در مجلس شهدا سعادت می‌خواهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی با اشاره به روحیه ایمانی و جهادی رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: روحیه ایمانی رزمندگان ما سبب شد تا در جنگ هشت‌ساله پیروز شویم.

وی با اشاره به شهادت شهدای مدافع حرم گفت: شهادت زمان و مکان نمی‌شناسد و این اصل و حقیقت را مدافعین حرم ما به اثبات رساندند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه شهادت نوید صفری‌ها برگرفته از روحیه ایمانی و جهادی بود گفت: امروزه تقویت باورهای دینی و ایجاد روحیه ایمانی در بین خانواده‌ها و جوانان بسیار اهمیت دارد و می‌بایست به آن توجه ویژه شود.

فلاحتی با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف روحیه جهادی، شهادت‌طلبی و ایمان جوانان است افزود: امروز جبهه جنگ در مرزها محدود نیست و دشمن درون خانه‌ها ورود کرده است.

وی با بیان اینکه تزلزل بنیان خانواده اسلامی هدف اصلی دشمن است خاطرنشان کرد: نبرد با دشمنی که وارد زندگی مردم شده بسیار سخت‌تر از مقابله با دشمنی است که به جغرافیای ما حمله کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه هیچ‌کس به‌اندازه مقام معظم رهبری نسبت به مردم دلسوز نیست به تشریح فضایل و ویژگی‌های رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و بیان کرد: ایران اسلامی رهبر دلسوز، شجاع، خردمند و رئوف دارد که جهان از داشتن چنین رهبری محروم است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف و از بین بردن نظام اسلامی است، هوشیاری و بصیرت را لازمه اصلی نقش بر آب‌کردن دسیسه‌های دشمنان برشمرد و افزود: با بصیرت افزایی و ولایت محوری جوانان و همچنین مسئولین کشور، نقشه‌های دشمنان به زباله‌دانی تاریخ می‌پیوندد.

فلاحتی، ولایت‌پذیری و مطیع ولایت بودن را از خصیصه‌های مهم شهدا برشمرد و بیان کرد: بصیرت و ولایت شناسی، ولایت‌پذیری داشتن روحیه جهادی و ایمان به خداوند از ویژگی‌های شهدای والامقام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات