جانشین ناحیه مرکزی یزد:

دشمن درصدد تضعیف رهبری به عنوان تقویت کننده نظام است /دشمنان نظام به توانمندی‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معترفند

جانشین ناحیه مرکزی یزددر مراسم افتتاح زورخانه پایگاه محمودآباد ناحیه مرکزی یزد گفت: استکبار درصدد است تا هر عاملی که تقویت کننده و شکل دهنده نظام و نزدیکی دل‌های مردم به یکدیگر است، مانند، ولی فقیه را تضعیف کند.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۷۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ دوم پاسدار محمودیان با اشاره به اینکه دشمن همواره دشمن بوده و در هر شرایطی به دنبال این است که عوامل استحکام نظام و انقلاب و نیز حرکت نظام در مسیر خویش را تضعیف کند اظهار کرد: استکبار درصدد است تا هر عاملی که تقویت کننده و شکل دهنده نظام و نزدیکی دل‌های مردم به یکدیگر است را تضعیف کند.
وی تصریح کرد: دشمنان باور کرده اند که چیزی که ضامن انقلاب اسلامی و تداوم آن است، ولی فقیه و اعتقاد و باور مردم به ایشان است، بنابراین زمانی که دشمن متوجه این مسئله می‌شود، اعتقاد مردم را نسبت به، ولی فقیه و اصل آن و نیز باور مردم را سست می‌کند.
جانشین ناحیه مرکزی یزدبا اشاره به اینکه دشمن برای سست کردن اعتقادات به، ولی فقیه، از راه‌های مختلف وارد می‌شود افزود: در این رابطه اصل ولایت معصومان را نیز با انواع شبهاتی که با پوشش جدید مطرح می‌کند، زیر سوال می‌برد.
وی بیان کرد: این در حالی که حتی دشمنان نظام نیز به توانمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت کشتی انقلاب اسلامی و ساده زیستی امام خامنه‌ای اعتراف دارند.
محمودیان گفت: یعنی با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه خانواده خویش می‌تواند از بهترین امکانات زندگی و رفاهی برخوردار باشند، اما ایشان از زندگی بسیار ساده‌ای برخوردار هستند.
وی اظهار کرد: بنابراین رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه شرایط مدیریت و توان اداره کشور و سوق آن به سمت آرمان‌های انقلاب را به نحو کامل دارا هستند.
در پایان از فعالان عرصه ورزش زورخانه‌ای ناحیه مرکزی یزد تقدیر وتشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات