خبرهای داغ:
دادستان قزوین حدود 50 واحد تولیدی استان را با مشکل حقوقی روبرو دانست و گفت: امیدواریم با همکاری مجموعه دستگاه های ذیربط بتوانیم نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۴۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی لیا قزوین، گفت: مشکل برخی از واحدهای تولیدی یاد شده در زمینه حقوق های معوقه، مالیات و تامین اجتماعی بوده و تعدادی نیز با وضعیت بحرانی روبرو هستند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در قزوین عزم و اراده جدی برای برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی شکل گرفته اما همه دستگاه ها ضمن پرهیز از نگاه های سطحی و جزیره ای باید برای حل مشکلات آنها اقدام کنند.
این مسئول قضائی مشکل اندکی از واحدهای تولیدی را مربوط به سیاست و تصمیمات کشورهای خارجی دانست و گفت: بخش اعظمی از مشکلات صنایع و تولیدات ما به داخل کشور باز می گردد که در صورت اراده جمعی می توان آنها را مرتفع ساخت.
به گفته وی، اراضی جمهوری اسلامی متعلق به همه مسئولان و مردم بوده و نباید توپ حل مشکلات را در زمین دیگران انداخت بلکه باید با اراده جمعی و خواست عمومی برای حل آنها اقدام به عمل آورد.
دادستان قزوین اضافه کرد: برای بررسی و حل مشکل واحدهای تولیدی، ستاد اقتصادی مقاومتی در دادگستری استان تشکیل شده که به صورت هفتگی معضلات موجود را مورد رصد قرار داده و برای حل آنها تصمیم گیری می کند.
وی با بیان اینکه همه باید برای حمایت از تولید و اشتغال در سال حمایت از کالای ایرانی اقدام کنند زیرا اشتغال هر فرد در یک واحد تولیدی از گسترش آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و در نهایت نیز منجر به تقویت اقتصاد کشور می شود، افزود: در راستای حمایت از صنایع داخلی به دستگاه های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و تلفن اعلام شده تا برای رفع موانع موجود، بدون هماهنگی از قطع انشعابات خود در واحدهای تولیدی خودداری کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها