خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین از برپایی میز خدمت در این اداره کل در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور خدمات رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه در این دستگاه اجرایی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۳۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، بابایی مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان قزوین در خصوص برپایی میز خدمت در این اداره کل اظهارکرد: میز خدمت اداره کل از ابتدای صدور بخشنامه سازمان امور اداری واستخدامی کشور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در طبقه همکف این اداره کل ایجاد شد و کارشناسان مجرب روابط کار ، تعاون، اشتغال و سایر بخشهای مرتبط مستقر در محل میز خدمت در حال پاسخگوی مراجعین هستند
وی اضافه کرد: مراجعین با حضور درمحل میز خدمت و بدون مراجعه به واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند نمود .
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین هدف از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل را اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه ، ارائه خدمت به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع عنوان کرد .
مسعود بابایی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق این میز به راحتی از همه خدمات این اداره کل بهره‌مند شوند.
وی افزود: در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواست های مراجعین دریافت می شود ، همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواست های متقاضان پیگیری و در صورت زمان دار بودن پیگیری برخی خدمات، تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به آنها ابلاغ خواهد شد.
وی گفت: امکانات لازم جهت خدمت هرچه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواست های مراجعین وخدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.
این مسئول تصریح کرد: علاوه بر استقرار میز خدمت در اداره کل ، به منظور صرفه جویی در زمان و سهولت امور ارباب رجوع در شهرستانها ، میز خدمت در ادارات شهرستان های تابعه استان در حال اجرا و ارائه خدمت به مردم می باشند
مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین در خاتمه تاکیدکرد : ارتقاء سطح فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و مسئولین دستگاه های اجرایی باشد و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز با عنایت ویژه به این مورد ، تکریم ارباب رجوع وخدمت شایسته وضرورت سهولت دسترسی مردم استان به خدمات این اداره کل را همواره در سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و بر اجرای این مهم اهتمام ورزیده است .
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها