خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای اداری بخش بشاریات گفت: تا کنون 67 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغالزایی روستایی پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۱۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای اداری بخش بشاریات گفت: تا کنون 67 میلیارد تومان تسهیلات بابت اشتغالزایی روستایی از طریق بانکهای عامل به طرح های واجد شرایط اعطا شده است و تا کنون اقدامات خوبی در زمینه اشتغالزایی روستاییان صورت گرفته ،اما نیاز است دستگاههای اجرایی با همکاری و تعاملات بیشتر با بانکهای عامل و متقاضیان این روند را بهبود بخشند.
فرخ زاد با مهم بر شمردن ایجاد اشتغال در روستاها تاکید کرد: باید جدای از سیاست ها و استراتژی های کلان توسعه به طور ویژه به امور توسعه و محرومیت زدایی روستاها پرداخت. همچنین می توان با رویکرد بومی سازی و توسعه گردشگری در روستاها و نیز بازتولید و رونق صنایع دستی روستاها به گونه ای اثر بخش در این زمینه ها ورود کرد و اقداماتی مثمرثمر در جهت اشتغالزایی در روستاها به انجام رساند.
وی در خصوص آسفالت جاده روستای زعفران گفت: ضروری است این طرح در اولویت قرار گرفته و از اعتبارات سال 97 برای اجرای آن استفاده شود.همچنین با توجه به اهمیت صیانت از بیت المال و اجرای کیفی تر پروژهای عمرانی ، نیاز است نظارت بیشتری بر حسن اجرای پروژه ها توسط دستگاههای اجرایی صورت گیرد.
گفتنی است معاون عمرانی استاندار طی سفریک روزه به بخش بشاریات آبیک از پروژهای مشارکتی دهیاری و بنیاد مسکن درروستاهای مامجین و زعفران بازدید کرده و درخصوص ساماندهی و بهسازی معبر دسترسی به مدرسه شهرخاکعلی نیز دستورات لازم را صادر کردند. همچنین در این سفر از خانواده شهدا نیز بازدید به عمل آمد.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها