رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: مشکلات امروز اقتصادی مردم به‌واسطه مدیران دولتی است که بیش از 30 سال در مسند نشسته‌اند و باور‌های ملی آن‌ها کمرنگ شده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۰۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به رشد شدید قیمت کالاهای اساسی در چند هفته اخیر، گفت: هنوز عمده مسئولان اجرایی و تقنینی کشور به این باور نرسیده‌اند که ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و به همین دلیل به ناکارآمدی‌های داخلی و ضرورت برنامه‌ریزی جهت ممانعت از هر گونه فشار مضاعف بر مردم واقف نشده‌اند.

وی با یادآوری اینکه بسیاری از مشکلات امروز اقتصادی مردم ناشی از برخی از مدیرانی است که بیش از 30 سال است در مسند برخی سمت‌ها قرار داشته‌اند، گفت:‌در میان این مدیران روحیات استکبارستیزی و باورهای ملی و دینی کمرنگ شده است و اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید این دسته از مدیران جای خود را به افراد جوان‌تر و انقلابی‌تر بدهند.

هاشمی در ادامه گفت: اگر این باور در میان مدیران به وجود آید که ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، طبیعتا به دنبال آن خواهیم بود که قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که با گرانی‌ها مقابله کنند. همانگونه که امروز اتاق جنگ ایالات متحده آمریکا علیه ایران از وزارت دفاع به وزارت خزانه‌داری منتقل شده است و این در حالی است که ما حتی نشست‌های قرارگاه‌ها و ستادهای فعلی اقتصادی را هم منظم برگزار نمی‌کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم با تصریح بر اینکه کشور از نظر سیاست‌گذاری مشکل چندانی ندارد، اظهار داشت: مشکل آنجاست که کار انقلابی نیاز به افراد انقلابی دارد و با افراد خسته و مدیران فرسوده نمی‌توان مشکلات را مرتفع و اقتصاد مقاومتی را که چاره معضلات معیشتی کشور است به اجرا درآورد.

ارسال نظرات