کارشناس سیاسی سپاه کربلا "الویت " شماره یک انقلاب اسلامی و کشور جمهوری اسلامی را "مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ "دانست و اظهار داشت: مبنای خصومت دشمنان با نوع ایدئولوژی نظام سیاسی موجود در ایران است و هرگز دشمنی با محدوه جغرافیایی ایران ندارند.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۰۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اکبرزاده در گفتگو با بسیج با اشاره به نکات مبنایی دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) در خصوص ایران برای اسلام گفت: یکی از نکات اختلاف مبنایی بین دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و آقای بازرگان، کلید واژه "ایران برای اسلام" و "اسلام برای ایران بوده است.

کارشناس سیاسی سپاه کربلا با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) بر این باور و اعتقاد بودند که "ایران برای اسلام " است، بیان کرد: این در حالیست که آقای بازرگان گفتمان اسلام برای ایران را برگزید و این گفتمان بدان معناست که ایران دارای اصالت بوده و بنا به مصالح و مقتضای زمان، میتوان هر باور و اعتقادی را وارد کشور کرد.

این کارشناس اضافه کرد: امام راحل(ره) اصالت و محوریت موضوع را به اسلام ناب محمدی(ص) داده و کشور ایران و امثال آنرا فدایی باور های اسلامی می دانست.

محمد اکبرزاده باتوجه به دیدگاه امام امت(ره) درباره انقلاب اسلامی در ایران ادامه داد: انقلاب اسلامی با این نگاه پایه ریزی شد و 40 سال از عمر با برکت این تفکر، مکتب و ایدئولوژی عظیم می گذرد، بر این اساس بدیهی است ، شان نظام سیاسی ما منبعث از اسلام نبوی، علوی، فاطمی و حسینی(ع) است.

وی ضمن بیان اینکه تمام شئون نظام سیاسی در کشور، می بایست از قائده ایده ئولوژی اسلامی مستثنی نباشد افزود: هرگونه انحراف از قائده این ایدئولوژی، خارج از دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری است، لذا دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی نیز همچون دیگر شئونات انقلاب اسلامی همواره از ابتدا بر این مدار و محور حرکت داشته و استکبار ستیزی و سلطه ستیزی را در پیشانی مبارزه سیاسی، اجتماعی و همه جانبه خود قرار داده و اینک نیز باید بر آن استقامت ورزد و به آن اعتقاد و ایمان داشته و ذره ای از آن عدول نکند.

کارشناس سیاسی سپاه کربلا "الویت " شماره یک انقلاب اسلامی و کشور جمهوری اسلامی را "مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ "دانست و اظهار داشت: نکته حائز اهمیت این است ، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی _که لحظه ای از دشمنی دست بر نمی دارند_ یقینا با صرف کشور ایران به معنای محدوده جغرافیایی آن هیچ دشمنی نداشته و یقینا مبنای خصومتشان با نوع ایدئولوژی نظام سیاسی موجود در ایران است و هرگز دشمنی با محدوه جغرافیایی ایران ندارند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه همه دشمنان امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قبل از شکل گیری انقلاب عظیم اسلامی، به عنوان دوست، رفیق و همپای کشور محسوب می شدند و حتی ایران را ژاندارم منطقه برگزیدند گفت: پر واضح است مبنای دشمنی استکبار هرگز دشمنی با " ایران منهای نظام جمهوری اسلامی" نبوده بلکه خصومت و دشمنی با تفکر و ایدئولوژی انقلاب استکبار ستیز و فراگیر اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در صدد ضربه زدن به نظام سیاسی جهت تغییر اساسی بوده تصریح کرد: بر اساس فرامین مقام معظم رهبری، اگر ما(جمهوری اسلامی ایران) یک روزی از اعتقادات، باورها و آرمانهای الهی و اسلامی دست برداریم، همه دعواهای امروز مرتفع و استکبار جهانی دیگر دشمنی ای با ما نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها