نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

نامه مذاکره با آمریکا نشان از ضعف و خودباختگی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نوشتن نامه مذاکره با آمریکا نشان از ضعف و خود باختگی است، این نامه نگاری خلاف منافع ملی کشورمان می‌باشد و آن را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۹۴۷۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص نامه ۱۰۰ نفر برای مذاکره با آمریکا با بیان اینکه نوشتن این نامه نشان از ضعف و خود باختگی است، گفت: به صراحت می‌گویم چنین مکاتباتی یقینا پالس به دشمن خواهد بود که ما در کشور قادر به حل مشکلات داخلی خود نیستیم و برای حل آن‌ها باید با طرف‌های بیگانه مذاکره کنیم.


وی ادامه داد: چنین نامه‌هایی باعث می‌شود که به جای نگاه به درون کشور و تکیه بر توانمندی‌های داخلی در حوزه اقتدار و استحکام نگاه به بیرون و برون گرایی داشته باشیم.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کشور ما از نظر منابع انسانی و طبیعی توانمندی‌های بسیار زیادی دارد، عنوان کرد: اگر از این ظرفیت‌های خدادادی با برنامه ریزی مدون استفاده کنیم به راحتی تحریم‌ها را دور خواهیم زد.


زاهدی با بیان اینکه پالسی که از کشور خارج می‌شود باید این باشد که ما به هیچ عنوان نگران تحریم‌ها نیستیم، ابراز کرد: بسیار مهم است که ما تحت تأثیر تحریم‌ها از مواضع و استقلال کشور عدول نکنیم.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: تمامی ملت ایران حامی استقلال، خودکفایی و توجه به اقتصاد، فناوری و قدرت درون زا هستند.


زاهدی در پایان خاطر نشان کرد: چنین نامه نگاری‌هایی اگر چه سهوی، عمدی، از روی جهالت و یا سیاسی کاری نوشته شده باشد؛ ملت ایران آن را قبول نخواهد کرد؛ این نامه نگاری خلاف منافع ملی کشورمان می‌باشد و آن را محکوم می‌کنیم.
ارسال نظرات