آغاز فعالیت رسمی حزب وحدت ملی در شهرستان مریوان

مجوز فعالیت این حزب در شهرستان مریوان صادر شده است تا با امید به توسعه فضای سیاسی و مشارکت همه‌جانبه اجتماعی، فعالیت احزاب روند موثر و افزایشی را در پی داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۴۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حزب وحدت ملی شاخه کردستان در شهرستان مریوان فعالیت‌های حزبی خود را آغاز کرد. دبیر حزب وحدمت ملی شاخه کردستان، فرهاد محمدی، به همراه جمعی از فعالین سیاسی و اجتماعی با نگرشی علمی و رویکردی مردمی بیست و چهارم فروردین ماه در یک مراسم رسمی با حضور جمع کثیری از مردم از طیف‌های مختلف اجتماعی شروع به کار رسمی حزب وحدت ملی شاخه کردستان را اعلام نمودند.

محمد شفیعی فرماندار شهرستان مریوان خبر داد: مجوز فعالیت این حزب در شهرستان مریوان صادر شده است تا با امید به توسعه فضای سیاسی و مشارکت همه‌جانبه اجتماعی، فعالیت احزاب روند موثر و افزایشی را در پی داشته باشد. وی افزود: جامعه‌ای زنده و پویا است که آحاد مردم در چارچوب قانون به فعالیت موثر پرداخته و بخشی از مدیریت اجتماعی و سیاسی را به عهده بگیرند.

طی چند روز گذشته این حزب در شهرستان مریوان فعالیت‌های خود را به‌صورت رسمی آغاز کرده است. در همین راستا آقای غریب بهرامی از شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی، به عنوان مسئول اصلی حزب وحدت ملی در شهرستان مریوان معرفی شد.

در بخشی از مرامنامه حزب وحدت ملی ایران آمده است: کشور ایران بدلیل موقعیت خاص جغرافیایی و مجاورت با تمدن‌های بزرگ و کهن همواره در معرض تهاجم بیگانه قرار گرفته است، اما بدلیل اصالت تمدن خود و آزادگی، واقع بینی و روحیه مقاوم ایرانیان –زبان، هویت و فرهنگ خود را از گزند حفظ نموده و در نعامل با دیگران به آن غنا بخشیده است و آن را همچون درّی پر بها به نسل حاضر سپرده است؛ لذا در این دوران در حال گذراندن جامعه سنتی به جامعه مدرن ما جمعی از فرزندان این آب و خاک بر آن شدیم تا بخشی از رسالت ملی خود را با تشکیل نهادی مدنی با عنوان حزب وحدت ملی ایران –این میراث گرانب‌ها را در جهت دست یافتن به جامعه‌ای پر نشات، پویا و سعادتمند که پاسخگوی مطالبات مادی و معنوی هموطنان باشد امانتدار باشیم.

گفتنی است کیان برزگر رییس حزبی وحدت ملی است. مرکزیت حزب در تهران می‌باشد.

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات