عزت امروز مدیون عظمت و اقتدار شهدا است

عظمت و اقتداری که ایران در مقابل هجمه قدرت‌های جهانی از خود نشان داده است همه را مدیون خون پاک شهیدان این مرز و بوم هستیم و ادای دین به شهدا به دلیل این عزت و اقتدار از اهمیت مهمی برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۲۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام پوربابایی در آستانه برگزاری یادواره شهدای حوزه فتح ناحیه مرکزی یزد با اشاره به لزوم برگزاری اینگونه یادواره‌ها اظهارداشت:عظمت و اقتداری که ایران در مقابل هجمه قدرت‌های جهانی از خود نشان داده است همه را مدیون خون پاک شهیدان این مرز و بوم هستیم و ادای دین به شهدا به دلیل این عزت و اقتدار از اهمیت مهمی برخوردار است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در خصوص اهمیت مقام شهدا نیز گفت:شهدا با نثار خون پاکشان امنیت و عزت را به ما هدیه کردند و ما موظف هستیم به عنوان ادامه دهندگان راه این شهدا این مسیر امن و باعزت را حفظ نموده و با برگزاری یادواره‌های شهدا انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان را ادامه دهیم.
وی در ادامه با اشاره به جبهه جنگ نرم و لزوم آگاهی از خطرات این جبهه افزود:امروز دشمن با شکست در جبهه جنگ سخت دست به دامن جنگ نرم شده است و با راه اندازی چندین هزار کانال ماهواره ای، سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی سعی در تغییر باور‌ها و سبک زندگی این مردم دارد تا شکست‌های مفتضحانه خود در جنگ سخت را جبران نماید.
حجت الاسلام پوربابایی گفت:: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کردند و به واسطه خون این شهیدان، انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است که ما مدیون آن‌ها هستیم و باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم.
وی در پایان، برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی برای تجدیدمیثاق با شهدا دانست و افزود: این یادواره‌ها فرصتی برای ما است تا با خود عهد ببندیم و وظایف و تکالیف خود را با همه وجود و خلوص نیت انجام دهیم.
ارسال نظرات