خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز سوم تیر ماه شهروندان 588 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۲۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

برقراری 588 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در سوم تیر ماه، 12 عملیات اطفای حریق و 9 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز سوم تیر ماه شهروندان 588 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: همچنین 19 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 117 تماس اشتباه و متاسفانه 431 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 12 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در چهارراه بابک، میدان شاهد، بلوار ارم، بلوار بدیع الزمان، بلوار فرودگاه، پشت شهر ماشین، گازران، بلوار نجفی، پشت اتکا، جاده ملایر، بلوار مطهری و تپه حاج عنایت بوده است.

بیاناتی یادآور شد: همچنین 9 مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در پردیس و شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، دو مورد نجات افراد محبوس شده در خودرو در شهرک بهشتی و اعتمادیه، دو مورد مهار حیوانات در محمدیه و بلوار جهاد، عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز در سنگ شیر و عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال نشت گاز در خیابان اکباتان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 7 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات