حجه الاسلام شکریان: اکنون 180 روحانی در قالب طرح هجرت در روستاهای مازندران مسقر هستند که از این تعداد 160 نفر در خانه های عالم اسکان دارند .
کد خبر: ۹۰۲۹۳۱۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگویی با اشاره به اینکه تکمیل 208 خانه عالم نیمه تمام در استان نیازمند کمک دولت و خیران است گفت: با کمک دولت درتامین 150 میلیون ریال برای تکمیل هر خانه عالم ، این تعداد خانه برای استقرار روحانیون در روستاها آماده می شود.
حجت الاسلام ناصر شکریان با بیان اینکه زمین خانه های عالم نیمه تمام ، اهدایی خیران و اهالی روستاهاست بر مشارکت در ساخت آنها نیز تاکید کرد.
به گفته وی ؛ اکنون 180 روحانی در قالب طرح هجرت در روستاهای مازندران مسقر هستند که از این تعداد 160 نفر در خانه های عالم اسکان دارند .
حجت الاسلام شکریان افزود: در حال حاضر 2 هزار روحانی در مازندران مستقرند که از این تعداد هزار و 400 نفر امامت جماعت مساجد را برعهده دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از وجود 978 موسسه قرآنی و خانه های قرآنی شهری با 9 هزار و 400 نیروی متخصص در 26 رشته تخصصی حوزه قرآن و عترت در استان اشاره و خاطرنشان کرد: مازندران اکنون 308 حافظ کل قرآن دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها