خبرهای داغ:
حجت السلام ابوالفضل پیراسته به همراه جمعی از معاونین نمایندگی از پایگاه های مرزی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۶۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام )، نماینده ولی فقیه در لشکر مقدس امام حسین وجمعی از شورای نمایندگی از پایگاه های مرزی منطقه جنوب شرق کشور بازدید نمودند.
حجت الاسلام پیراسته در این بازدید از نزدیک با بسیجیان ونیروهای رسمی ووظیفه این یگان دیدار نمودند ودر جریان امورات فرهنگی وعقیدتی ،سیاسی آنها در منطقه قرار گرفت.
ایشان در دیدار با بسیجیان اهل سنت این لشکر به نقاط مشترک شیعه وسنی اشاره نمود واز آنها خواست با بهره برداری از این اشتراکات وحدت خود را با برادران شیعه مستحکم تر کنند.
وی در این دیدارها افزود کلیه نیروها باید سعی کنند در اوقات فراغت خود از قرآن استفاده کامل ببرند وضروری است در راستای حفظ قرآن گام های جدی بردارند.
نماینده ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه السلام ) از کلیه نیروها خواست بصیرت ودانش خود را در خصوص دشمن شناسی بالا ببرند برای مقابله با استکبار وشاخه های آن با شناخت کامل وارد شوند.
وی در ادامه دیدارها به نیروها توصیه کردند در پایگاه ها فضا سازی مناسب جهت بالا بردن روحیه معنوی انجام شود .
لازم به ذکر است در این دیدارها به کلیه کارکنان یک جلد قرآن جزء30 جهت حفظ توسط روابط عمومی وتبلیغات لشکر امام حسین (علیه السلام ) اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها