خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهبهان، والدین متربیان و سرگروههای صالحین برنامه های تابستانه پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء(ص)بهبهان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۴۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، مراسم افتتاحیه برنامه های تابستان ۹۷ پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) از حوزه مقاومت شهید دقایقی ناحیه بهبهان با حضور سرهنگ خیران پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان والدین متربیان و سرگروههای صالحین این پایگاه در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی مربی صالحین این پایگاه به بحث ضرورت کار فرهنگی و تربیتی در منطقه استحفاظی پایگاه و همچنین لزوم حضور و همکاری همه افراد در همه سنین با مجموعه پایگاه اشاره کرد و گفت:پایگاه و مسجد در منطقه,مانند نوری که ظلمت های منطقه را از بین می برند.
وی در ادامه افزود پایگاه باید تبدیل به نوری در منطقه برای از بین بردن این ظلمت ها بشود.

وی در ادامه از خانواده ها خواستند که مشوق فرزندانشان برای حضور در برنامه ها باشند و از بهانه های مختلف در این باره پرهیز کنند.

 

حجت الاسلام محمدی در ادامه سخنان خود چند ایده در خصوص تاسیس گروه های جهادی در قالب پایگاه برای رفع مشکلات منطقه از جمله بحث نظافت منطقه ارائه کردند.

وی به بحث فکر و تفکر در ایده پردازی و سلیقه پردازی ها اشاره کردند و از بزرگان مسجد تقاضا کرد که سخنگوی مسئولین پایگاه در منطقه باشند و اطلاع رسانی و دعوت به برنامه های پایگاه را مدنظر قرار دهند.

گفتنی است حجت الاسلام محمدی در پایان سخنان خود، خبر از آغاز ساخت حسینیه مجاور مسجد را دادند که بزودی این پروژه آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها