تیم دو و میدانی بانوان استان در این رقابت‌ها 4مدال رنگارنگ وتیم آقایان1مدال کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۱۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، علی مقدم ؛با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور با حضور تیم دو و میدانی آقایان و بانوان استان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها با درخشش دو و میدانی‌کاران زنجانی همراه بود.

رئیس هیأت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به اینکه تیم دو و میدانی بانوان استان در این رقابت‌ها 4 مدال رنگارنگ کسب کرد، ابراز کرد: رقیه پرویزی مدال برنز بخش پرش طول مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور را از آن خود کرد:

وی با بیان اینکه زینب نوروزی در این مسابقات دو مدال برنز دوی 5 هزار متر و مدال برنز دوی 3 هزار متر با مانع را کسب کرد، گفت: در دوی یک هزار و 500 متر نیز مدال برنز بر گردن مریم محمودی آویخته شد.

مقدم از کسب یک مدال نقره توسط دو و میدانی‌کاران زنجانی در بخش آقیان خبر داد وافزود: تیم دو و میدانی استان زنجان در بخش آقایان با ترکیب مهدی ندرلو؛ فرشاد کردلو؛ محمدرضا دهقانی و امیرحسین سقایی و با رکورد 3 دقیقه و 19 ثانیه و 70 صدم ثانیه این مدال را کسب کردند.

مربیگری تیم دو و میدانی استان زنجان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در بخش بانوان بر عهده زهرا سیروسی تنها و در بخش آقایان بر عهده ابراهیم اطاعتی بود.

 

ارسال نظرات