۶۵۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در برنامه‌های قرآنی این نهاد در ماه مبارک رمضان در قالب طرح «ترنم نور» شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۱۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد در برنامه‌های قرآنی کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان ارائه داد.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد برای ایفای رسالت فرهنگی و معنوی خود درراه شناخت قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآنی بین خانوارهای تحت حمایت برنامه‌های مؤثری را در ایام مختلف سال برای مخاطبان اجرا می‌کند که به‌منظور بهره‌مندی بهینه از ایام ماه پر خیروبرکت رمضان رده‌های آموزش قرآن کریم برای جامعه هدف در رشته‌های مختلف روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، ترجمه و تفسیر برگزار شد.

وی افزود: توانمندسازی فکری و شکوفایی استعدادهای مددجویان تحت حمایت و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی آنان ازجمله اهداف مهم آموزشی این نهاد در بخش فرهنگی است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اهداف اجرای برگزاری کلاسهای آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، گفت: احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در زندگی مددجویان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

صفری با اشاره به اجرای طرح ترنم نور در ایام ماه مبارک رمضان گفت: در این ایام با حضور ۶۵۱ نفر از مددجویان تحت حمایت، برنامه‌های آموزشی قرآن در قالب طرح ترنم نور با همکاری مؤسسات قرآنی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به برگزاری مسابقات قرآنی نیز اشاره کرد و افزود: به‌منظور تشویق ترغیب خانواده‌های تحت حمایت و سایر کارکنان و مأنوس شدن آنان با کلام الهی یک دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترجمه و تفسیر و اذان با عنوان یادواره شهدای مدافعان حرم در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار وبِ نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

صفری همچنین از شرکت کلیه کارکنان این نهاد در برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان، تعمیق باورهای دینی و گسترش فضایل اخلاقی جلسات قرآنی در سراسر ادارات این نهاد درماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

ارسال نظرات