مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ایستادگی ملت و مسئولین در برابر استکبار برای تحقق اهداف انقلاب بسیار مهم و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۰۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری صبح امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم گیلان در مسجد جامع بندر کیاشهر اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت به‌گونه‌ای شکل‌گرفته است که استکبار جهانی به این نتیجه رسید که نمی‌تواند در مقابل اسلام بایستد.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت و مسئولین در برابر استکبار برای تحقق اهداف انقلاب بسیار مهم و تأثیرگذار است افزود: برخی از مسئولین ما این تفکر را ندارند و همه پیشرفت‌های نظام را در مذاکره با کشورهای مستکبر می‌دانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همه مسئولین باید سیره و عمل شهدای مدافع حرم را الگوی کار و راهبرد اداره نظام قرار دهند گفت: دشمن اگر بداند که عده‌ای در داخل تفکر غرب‌گرایی دارند و به دشمن چراغ سبز‌ نشان می‌دهند نفوذ خود را افزایش می‌دهد.

تسخیری با تاکید بر اینکه ملت اجازه نمی‌دهد که شدت نفوذ در کشور افزایش پیدا کند و تا پای جای در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند خاطرنشان کرد: شهدای بزرگوار و مظلوم مدافع حرم به فرموده رهبر معظم انقلاب اجرشان دو برابر اجر شهدای دفاع مقدس است به این دلیل که در کشوری بیگانه از دینشان دفاع کردند و به فیض شهادت نائل‌آمده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات