موسوی در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل جذب اعتبارات و تخصیصات قرار داریم باید مدیران استان در روزهای اخیر در این زمینه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۰۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس در کارگروه اشتغال استان یزد گفت: در استان یزد پروژه‌های زیادی وجود دارد که پروژه‌ای که اخیرا به آن اعتقاد فراوان پیدا کردم این است که یزد استانی دانش محور ودانش بینان بوده و اکثر مردمان آن صنعتگر، صاحب ابتکار و خلاقیت هستند و امیدواریم نیرو‌های ملی از این قابلیت‌های یزدی‌ها به خوبی استقاده کنند و مردم یزد هم این باور را در خود نقویت کرده و به آن ایمان داشته باشند.

سید ابولفضل موسوی با اشاره به فصل جذب اعتبارات اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل جذب اعتبارات و تخصیصات قرار داریم باید مدیران استان در روز‌های اخیر در این زمینه تلاش کرده و استاندار محترم نیز در این خصوص به آن‌ها کمک کنند تا شاهد برگشت اعتبارات نباشیم و نقطه ضعفی از مدیران استان گرفته نشود.

موسوی تاکید کرد: دولتمردان اعتقاد زیادی به یزد و مدیران استان دارند و آن‌ها را شایسته این اعتبارات می‌دانند و باید تلاش شود تا به این اعتماد خدشه‌ای وارد نشود.
ارسال نظرات