خبرهای داغ:
فرنگی‌کار استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران به رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ ۲۰۱۸ در کشور گرجستان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۹۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
رقابت فرنگی‌کار ملی‌پوش قم در جایزه بزرگ بین‌المللی تفلیس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در حال حاضر مطرح‌ترین فرنگی‌کار قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران علی‌اکبر حیدری است که با درخشش در مسابقات مقدماتی و نهایی انتخابی تیم ملی و همچنین کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی نظامیان جهان در اوج آمادگی به سر می‌برد.

حیدری که فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم منتخب هیات کشتی استان قم و تیم ملی ایران به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر روند رو به رشدی در مسابقات مختلف داشته و استمرار پیشرفت‌های وی، سهمیه مسابقات کشتی فرنگی مهمترین رویداد ورزشی سال جاری یعنی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را نیز نصیب وی، خانواده کشتی و ورزش قم کرده است.

این کشتی‌گیر که به واسطه قهرمانی در انتخابی تیم ملی، اعزام خود به بازی‌های آسیایی را قطعی کرده، در یکی از روند مراحل آماده‌سازی برای حضور در این بازی‌ها، همراه با دیگر ملی‌پوشان هفته آینده راهی رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ در کشور گرجستان خواهد شد.

ترکیب تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای این اعزام در حالی اعلام شد که رقابت‌های بین‌المللی ۲۰۱۸ جایزه بزرگ گرجستان با عنوان جام بالاوادزه و کارتوزیا به عنوان یکی از مسابقات دارای رنکینگ در سیستم اتحادیه جهانی کشتی روز‌های دوازدهم تا چهاردهم تیر ماه برگزار می‌شود.

به همین منظور تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز دهم تیر ماه در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم که هفت وزن مجاز بازی‌های آسیایی محسوب می‌شوند، در شهر تفلیس گرجستان با کشتی‌گیران خارجی شرکت کننده در این جام معتبر بین‌المللی رقابت می‌کند.

ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان را در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا خدری و مسلم نادری‌خادم، وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی، وزن ۶۳ کیلوگرم محمد نوربخش، وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام و محمدعلی گرایی، وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری، وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری و وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی، بهنام مهدی‌زاده و مهدی نوری تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه سرمربی تیم ملی علی اشکانی است و مربی قمی این رشته یعنی سیدموسی طباطبایی سرپرستی تیم ملی ر. ا. بر عهده دارد.

رقابت‌های بین‌المللی گرجستان در اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیر و مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد و ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های یک روز بعد به انجام می‌رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها