سید ساجد یعقوبی
هشدار جدی فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز به خانواده ها و شهروندان!
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز مغان گفت:خانواده ها، تلاش بیشتری برای مراقبت از فرزندان خود انجام دهند تا در دام سوادگران، فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر گرفتار نشوند.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۷۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

مواد مخدر ابزار دشمن برای انحراف نسل های جوان/ستاد خبری ۱۱۴ بسیج آماده دریافت گزارشات مردمی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده بااشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد مقوله ای بسیار خانمان سوز است که علاوه بر داشتن تاثیرات مخرب بر خود فرد، بر خانواده و جامعه نیز تاثیرات منفی فراوانی می گذارد و از این رو لازم است تا خانواده ها، تلاش بیشتری برای مراقبت از فرزندان خود انجام دهند تا در دام سوادگران، فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر گرفتار نشوند.

وی افزود:عرضه و فروش موادمخدر و دسترسی آسان به آن، یکی از آسیب های بزرگ اجتماعی به شمار می رود که موجب نگرانی شدید و انتقاد شهروندان شده است. لذا به دلیل حساسیت و اهمیت موضوع، از عموم شهروندان عزیز تقاضا داریم هيچگاه به تبليغات منفی قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر اعتماد و توجه نکنید.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اظهار کرد:در راستای پیشگیری از اعتیاد و قاچاق موادمخدر، بایستی هماهنگی های لازم بین ارگان های ذی ربط برای مقابله بی امان و قاطع با این پدیده شوم اجتماعی صورت گیرد.

حسین زاده در پایان گفت: ستاد خبری ۱۱۴ بسیج اصلاندور آماده دریافت اخبار،اطلاعات و گزارشات مردمی است.

ارسال نظرات