نقوی حسینی گفت: در حوزه خانواده و مناسبات خانوادگی، دین مبین اسلام و قرآن کریم برنامه‎های مدون، شفاف و مبتنی بر حقوق بشرو انسان‌ها دارد که دیگر نیازی به ترویج سبک زندگی غربی در کشور نیست.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۶۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در راستای مطالبات رهبری مبنی بر اینکه سبک زندگی غربی در تعارض با معنای حقیقی خانواده است و مشکلات لاعلاجی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد، بنابراین در قانون گذاری برای حل مشکلات خانواده‎های ایرانی، نباید به نگاه غربی‌ها به زن، فرزند و پدر و مادر توجه کرد، گفت: سبک زندگی غربی امروز در خود جوامع غرب با بحران‌های لاینحل روبرو بوده، به طوری که معنای خانواده از بین رفته و معنای مناسبات خانوادگی متاسفانه خدشه دار شده، لذا شاهد اتفاقات خشونت بار و مرگبار در این جوامع هستیم .

وی بیان کرد: انزوای فردی، سرخوردگی اجتماعی، مشکلات روحی- روانی برای افراد و نیز تعداد کودکان بی سرپرست که به لحاظ خانوادگی و حقوقی والدین مشخصی ندارند در جوامع غرب روبه گسترش است.

نقوی حسینی تصریح کرد: با توجه به بحران‌های پیش رو غرب مثل بحران اخلاق، معنویت، روابط اجتماعی و خانوادگی که غرب با آن روبرو است، برخی از افراد در داخل کشور به دنبال تبلیغات سبک زندگی غربی و اعمال بعضی از ویژگی‌های سبک زندگی غربی در حوزه قانون گذاری هستند.

وی اظهار داشت: در حوزه خانواده و مناسبات خانوادگی، دین مبین اسلام و قرآن کریم برنامه‎های مدون، شفاف و مبتنی بر حقوق بشرو انسان‌ها دارد که دیگر نیازی به ترویج سبک زندگی غربی در کشور نیست.
ارسال نظرات