حجت‌الاسلام شکریان به ثبت چهار هزار هیئت مذهبی و ۱۰۸ کانون فرهنگی و تبلیغی در استان اشاره کرد و گفت: سه هزار و ۸۰۰ مداح و ۲۳ کانون مداحان، ۲۵ شورای هیئت مذهبی، ۶۰ بانوی فرهیخته در استان فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۴۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان بابیان اینکه برای ساخت مرکز تربیت‌معلم قرآنی شمال کشور در ساری باید چاره‌اندیشی شود گفت: سالها قبل کلنگ زنی آن انجام شد و تکمیل آن نیازمند حمایت است.

وی بابیان اینکه مبلغان و روحانیان ظرفیتی برای اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری به شمار می‌روند اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت قوی برای ترویج اندیشه‌های دینی دارد.

حجت‌الاسلام شکریان به ثبت چهار هزار هیئت مذهبی و ۱۰۸ کانون فرهنگی و تبلیغی در استان اشاره کرد و گفت: سه هزار و ۸۰۰ مداح و ۲۳ کانون مداحان، 10 مرکز آموزش قرآنی ۲۵ شورای هیئت مذهبی، ۶۰ بانوی فرهیخته در استان فعالیت دارد.

وی به فعالیت ۱۰ مرکز آموزش قرآنی، تربیت ۹ هزار و ۴۰۰ کادر متخصص قرآنی، اعطای مدرک تحصیلی به بیش از ۱۰۰ نفر از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در استان به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بابیان اینکه مازندران رتبه اول تعداد سادات کشور را دارد گفت: طبق بررسی جدید مازندران ازنظر امامزادگان رتبه دوم کشور و وقف رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام شکریان بابیان اینکه اعتبارات قرآنی ارشاد اسلامی قابل‌مقایسه با تبلیغات اسلامی نیست گفت: این درحالی‌که ۹۰۰ مرکز قرآنی در استان فعالیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها