خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست امروزه عقب نشینی دشمن نشانه قدرت ما است و ما باید این آمادگی را همیشه حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۳۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان طبس با حضور سردار حسن رجب زاده فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ، مسئولین ادارات و نهاد ها ،بسیجیان گردان امام حسین (ع) در محل گردان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ، امام جمعه شهرستان طبس در این مراسم گفت: امروزه این سخن امام که گفت اگر سپاه نبود کشور هم نبود در میان مردم کاملا محسوس و ملموس است . نیروهای مسلح باید تمام توانمندی خود را در تمام زمینه های جنگ نرم و سخت حفظ کنند.

وی افزود : روزی آمریکایی ها در ایران حق توحش می گرفتند و ایرانی ها را با این حرکت تحقیر می کردند ولی امروزه چند پاسدار در آب های خلیج فارس آمریکایی های را دستگیر می کنند که این نشانه عزت ایران و تحقیر آمریکایی ها است و این آمادگی باعث شده است تا دشمن فکر حمله نظامی هم به کشور ما نکند.

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد : از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست امروزه عقب نشینی دشمن نشانه قدرت ماست و ما باید این آمادگی را همیشه حفظ کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار حسن رجب زاده فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، در این مراسم گفت: دشمن از ابتدای انقلاب دشمنی خود را داشته و امروزه هم بیش از پیش برفعالیت خود افزوده است ، به خاطر همین تهدیدات از بعد انقلاب بود که سیستم نظامی و دفاعی کشور طراحی شد و گردان های امام حسین راه اندازی شد.

رجب زاده افزود : فلسفه و تشکیل گردان های امام حسین (ع) آموزش بسیجیان در راستای حفظ آمادگی در مقابل تهدیدات نظامی دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین توکی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ما باید دائم خود را مانند شب های عملیات ببینیم ،این مطلب یعنی ما باید در همه ابعاد از جمله نظامی و معنوی ، خود را آماده نگه داریم و حفظ روحیه بسیجی می تواند مارا در این مسیر حفظ کند .

وی خاطر نشان کرد: ما باید توجه داشته باشیم تا حتی با صحبت های خود هم آب در آسیاب دشمن نریزیم و ما باید به حبل الله چنگ بزنیم و بالا برویم و امروزه این ریسمان در دست ولایت است و هر ریسانی غیر از ریسمان ولایت پوسیده است .

گفتنی است،  در این مراسم از زحمات پنج ساله سرهنگ پاسدار علیرضا آذرسینا تقدیر به عمل آمد و سروان پاسدار مهدی یوسفی به عنوان فرمانده جدید منصوب شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها